Appena quattro giorni fa avevamo, per l’ennesima volta, denunciato ed espresso la nostra più ferma contrarietà al cosiddetto “Piano casa” che la giunta regionale vuole approvare entro il 31 dicembre, nel quale emerge che tra gli immobili che godranno di ampliamento volumetrico vi sono, guarda caso, quelli costruiti prima del 1989.

Ma ciò che definiscono eufemisticamente “ampliamento volumetrico” in realtà altro non è che un vero e proprio assalto alle coste, e quanto denunciato da un servizio di Videolina sull’ettaro di ginepraio estirpato a Capo Caccia, nel cuore del Parco di Porto Conte ad Alghero, ce ne dà piena conferma.

Tutto ciò è accaduto da quando una società Veneta, che ha rilevato la struttura alberghiera dell’ex Hotel Capo Caccia, ha iniziato da alcuni mesi dei lavori di messa in sicurezza e di “bonifica” dell’intera area. Un’area sottoposta a vincolo paesaggistico integrale, all’interno dei 300 metri dalla battigia marina.

Come è stato possibile che un fatto del genere sia potuto accadere all’interno di un Parco Regionale e come è possibile che chi doveva vigilare, su un’area sottoposta a massima tutela, non si sia accorto di niente per tutto questo tempo?

Non possiamo più tollerare che, ancora una volta, delle cordate di imprenditori arrivino in Sardegna per assaltare indisturbati le sue coste e le sue inestimabili bellezze!

Noi lo riteniamo un atto di arroganza insopportabile che non possiamo far passare sotto silenzio, a prescindere che ci fossero o no le autorizzazioni.

E’ necessario dare un segnale forte contro le mire cementificatrici della Giunta Solinas, ma anche contro le sistematiche devastazioni del litorale, contro la mancanza di attenzione e di tutela che lascia troppo spesso mano libera a vandali e speculatori di ogni tipo!

Vogliamo affermare con forza la nostra volontà di proteggere la nostra Sardegna, per questo chiamiamo tutte le realtà che hanno a cuore la tutela delle sue bellezze naturali ad una protesta sul posto.Appuntamento per domenica 13 dicembre alle ore 11, Località Capo Caccia, Panoramica sulla strada provinciale 55

Liberu- Lìberos Rispetados Uguales


Ofensa noa de sos vàndalos isfrutadores: derrutu unu buscu de ghenìperos. Como bastat!

Solu bator dies faghet, galu un’àtera borta, amus denuntziadu e espressadu su matessi disacatu a su “Piano casa” chi sa giunta regionale cheret audire intro de su 31 de nadale, in su cale sunt marcadas sas domos chi s’ant a pòdere ismanniare e in ue, ma naradeˑnos bois!, nche sunt postas in mesu finas cussasfraigadas in antis de su 1989.

Ma su chi cramant, a sa bona, ampliamentu volumètricu, àteru no est si non un’ofensa a sas costas, e sa denùntzia fata dae su servìtziu de Videolina subra de s’ètaru de ghenìperos ispèrdidos in Capo Caccia, in su Parcu de Porto Conte in s’Alighera, est una proa de importu mannu.

Totu est comintzadu cando un’assòtziu venetu, chi at comporadu s’istrutura alberghiera de s’Hotel Capo Caccia, at comintzadu, dae unos cantos meses, sos traballos pro pònnere in seguresa e pro megiorare s’àrea intrea. Un’àrea custa sutaposta a su vìnculu paesagìsticu cumpletu a dae intro de sos 300 metros dae s’oru de su mare.

Comente est istadu possìbile chi unu fatu de custu importu siat pòtidu sutzèdere in su Parcu Regionale e comente est possìbile chi chie depiat controllare, subra de un’àrea tutelada, non si siet abigiadu de nudda finas a como?

Non si podet prus bajulare chi, galu e semper, grustos de impresàrios bengiant in Sardigna pro ghetare manos subra sas costas e sas galanias suas chi non si podent istimare de cantu artu est su balore!

Nois lu ritenimus unu atu de arrogàntzia chi non podet èssere prus suportadu e non nos podimus istare a sa muda, siat chi b’esserent o nono sas àutorizatziones. Est duncas obrigosu dare unu sinnale forte contra sas miras tzimentificatritzes de sa Giunta Solinas, ma finas contra sos bisastros sighidos de sa costa, contra sas faddinas de atentzione e de tutela chi lassant a manu de fàghere comente cherent vàndalos e isfrutadores de ogni genia.

Assertamus, cun fortza, sa bolontade nostra a bardiare sa Sardigna, pro custu cramamus totu sos chi ant a coro sa tutela de sas prendas naturales sardas a protestare cun nois inie.

Adòbju domìniga 13 de nadale a sas 11 de mangianu, Localidade Capo Caccia, Panoràmica in s’istrada provintziale 55

Liberu- Lìberos Rispetados Uguales